Your browser does not support JavaScript!


Otázky a odpovědi Transit Center

  • Proč je doprava tak drahá (rozměry)

    Doprava je někdy dražší než cena uvedená na stránce s dopravou, protože existují balíčky lehké – velké. Jako příklad můžete použít lištu na sloupek. Hmotnost položky je 0,5 kg, ale její délka je 1,5 metru, a proto je u dopravce brána hmotnost velikosti.
  • Jaká je doba dodání objednaných dílů

    Dodací lhůta objednaných dílů se liší podle volby dopravce. V závislosti na tom, zda se jedná o Českou poštu (3-4 pracovních dnů) nebo GLS Kurýr (2-3 pracovní dny).
  • Jak mohu zaplatit za objednávku

    Platbu za Vaši objednávku můžete zaplatit přímo kurýrovi, který vám doručí balíček (dobírkou), prostřednictvím PayPal (platba kartou) nebo pomocí tradičního bankovního převodu.
  • Můžu vám zavolat / Můžeme vám zavolat

    Bohužel nemáme telefonní linku v češtině. Můžete nás však kontaktovat e-mailem prodej@transitcenter.cz. Naši konzultanti podrobně zodpoví Vaše otázky.
  • Co dělat, když daná část nepasuje

    Pokud objednaná část neodpovídá vašemu vozidlu, kontaktujte prosím zákaznický servis a vyplňte prohlášení o vrácení zboží uvedené v pravidlech pravidlech.
  • Jak mohu přidat díly k objednávce, kterou jsem již udělal

    Díly lze přidávat do objednávky kontaktováním zákaznického servisu – pokud ještě nebyla zásilka odeslána.
  • Jaké jsou náklady na dopravu

    Podrobné přepravní náklady na zásilky do České republiky jsou k dispozici na adrese: https://www.transitcenter.cz/shipping.php
  • Můžete mi dát své telefonní číslo

    Bohužel nemáme telefonní linku v češtině. Provádíme však e-mailovou korespondenci s našimi Zákazníky na adrese e-mail
  • Kde je moje zásilka

    Každá zásilka může být sledována na webové stránce dopravce GLS nebo Poczta Polska. Číslo nákladního listu je doručeno společně s e-mailem o změně stavu objednávky na "Odeslaná".
  • Můžu si vyzvednout jednotlivé díly sám

    Samozřejmě, každá objednaná položka může být osobně vyzvednuta v centrále společnosti Transit Center v Pędzewo (Polsko) na vnitrostátní silnici číslo 80 mezi Bydhoští a Toruní. Link
  • Kde se nachází vaše společnost

    Společnost Transit Center se nachází v Kuvajtsko-pomořanském vojvodství ve městě Pędzewo (Polsko) mezi Toruní a Bydhoští. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.
    Link
  • Proč jsou náklady na dopravu vyšší, než jak to vyniká z hmotnost položky

    Celková cena za dopravu je ovlivněna nejen hmotností, ale také její velikostí. Je-li položka příliš velká, cena dopravy roste.
  • Kdy obdržím objednané zboží

    Průměrná doba doručení zásilky prostřednictvím GLS je 2-3 pracovní dny. Průměrná doba doručení zásilky prostřednictvím České pošty však činí 3 až 4 pracovní dny.
  • Je možné platit při dodání

    Samozřejmě, v případě Českého obchodu existuje možnost platby na dobírku. Pro tento účel si při objednávání zvolte vhodnou formu odeslání (GLS Kurýr)
  • Jak mohu vrátit výrobek

    Chcete-li vrátit objednávaný produkt, obraťte se prosím na naše oddělení služeb zákazníkům – e-mailem nebo telefonicky a vyplňte prohlášení o vrácení zboží uvedené v pravidlech. Každý má právo do 14 dnů vrátit objednaného zboží bez uvedení důvodu.
  • Mohu reklamovat výrobek

    Objednané výrobky lze reklamovat. Vše, co musíte udělat, je kontaktovat zákaznický servis a vyplnit formulář podání reklamace obsažený v pravidlech
  • Kdy bude objednávka odeslána

    Objednávka bude odeslána ve stejný den, pokud bude zadaná před 12:00. Pokud je balík velký nebo vyžaduje větší přípravu, jako v případě přepravy hnacích náprav – doba přepravy je prodloužena o jeden pracovní den.
  • Jak se mohu přihlásit

    Do našeho obchodu se můžete přihlásit dvěma způsoby – první kliknutím na tlačítko "Přihlásit se" v pravém horním rohu a zadáním přihlašovacích údajů. Druhou metodou je vyplnění údajů během objednávky a zaškrtnutí volby "Vytvořit účet v internetovém obchodě". Můžete se také přihlásit prostřednictvím vašeho Facebook účtu.
  • Je produkt k dispozici

    Je-li vedle výrobku vidět oranžové tlačítko se slovem "Přidat do košíku", znamená to, že je produkt k dispozici. V případě, že tlačítko chybí můžete se zapsat na seznam očekávajících. Jakmile je produkt opět k dispozici, obdržíte e-mailovou zprávu o jeho dostupnosti.
  • Mohu objednávku zrušit

    o Samozřejmě, každá objednávka může být zrušena. Chcete-li svou objednávku zrušit, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem.
  • Můžete posílat součásti do České republiky

    Samozřejmě, provádíme zásilkový prodej v České republice a dalších evropských zemích. Celkově máme 22 obchodů po celé Evropě.
  • Mohu změnit platební metodu za objednávku

    Máte právo měnit způsob platby za objednávku. Za tímto účelem kontaktujte prosím zákaznický servis e-mailem na adrese prodej@transitcenter.cz.
  • Bude tato část pasovat do mého auta

    Chcete-li získat podrobné informace o tom, zda bude součást pasovat do vašeho vozu, obraťte se na zákaznický servis. Naši poradci vám zajisté poskytnou potřebné informace a také ověří, zda tato část odpovídá vašemu vozidlu.
 
Uveďte klíčové slovo
Pokročilé vyhledávání